کاش


نامه هایی به خط عشق

عاشقانه های من برای او. . . H

ای کاش می توانستم قفس استخوانی دلم رابشکنم وان چه دران است به یکباره عیان کنم.

کاش میتوانستم به تو نشان دهم یادت چه اندازه برایم شیرین است.

وبفهمی که چه اندازه دوست داشتنت را دوست دارم

کاش تا دیگران هم بدانند که چقدر"عاشقم"

 



نظرات شما عزیزان:

yashar
ساعت15:40---29 خرداد 1392

سلام وب خیلی باحالی ونازی داری ممنون میشم به منم سر بزنید ونظربدید منتظر حضور گرم شماهستم عزیززززززززززززممممممم ............... ٭ §٭ §٭§٭
.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
.........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭
....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭
....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭
........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭
......... ٭ §٭ ............................................................ ....٭ §٭
........... ٭ §٭ ............................................................ ..٭ §٭
............. ٭ §٭ ............ منتظر نظرات شماهستم...........................٭ §٭
............... ٭ §٭ .......................................................٭ § ٭
................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭
................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭
..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭
........................٭ §٭ ....................................٭ §٭
......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭
.............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭
.................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭
..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭
........................................ ٭ §٭..٭ §٭
...............................................٭ ٭
....................................
..............................
.........................
....................
...............
..........
......
.... اپـــــــــــــــــمــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ

... اپـــــــــــــــــمــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ

.. اپـــــــــــــــــمــــــــــ ــــــــــــــــــــ

. اپـــــــــــــــــمــــــــــ ـــــ

اپـــــــــــــــــمــــ




yashar
ساعت13:12---28 خرداد 1392

_______@@@________@@_____@@@@@@@

________@@___________@@__@@@______@@

________@@____________@@@__________@@

__________@@________________________@@

____@@@@@@___سلام مهربون من آپم______@@

__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@

__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@

_@@____________@@@@@@@@@@_____@@

_@@____________ هستــــــــم ___@@@

_@@@___________@@@@@@@______@@

__@@@@__________@@@@__________@@

____@@@@@@_______________________@@

_________@@_________________________@@

________@@___________@@___________@@

________@@@________@@@@@@@@@@@

_________@@@_____@@@_@@@@@@@


Mohsen
ساعت10:49---28 خرداد 1392
خیلی زیباست

mari
ساعت18:53---27 خرداد 1392
سلام امیر محمد وب قشنگی داری موفق باشی عزیزم

fateme
ساعت16:38---25 خرداد 1392
گاهی حتی جرات نمیکنم پشت سرم رو نگاه کنم که ببینم جام خالیه یا نه…!

fateme
ساعت16:34---25 خرداد 1392
همیشه كسی كه تو را از همه بیشتر دوست دارد هرگز كلمه دوستت دارم را استفاده نمیكند . همیشه می گوید... مواظب خودت باش.....



fateme
ساعت16:31---25 خرداد 1392
انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم …

تنها یک جمله : هنوزم دوستت دارم !



fateme
ساعت16:28---25 خرداد 1392
نمیداندکه؛من چقدردلتنگم!!!
دلتنگ اویی ک دیگر…….دلش برای من….تنگ نمیشود!!!!
دلتنگی ام را درک نمیکند…
من دلتنگم، دلتنگ، دلتنگی هایی ک عوض شده اند،همانند خودم..!!…..
چه کسی مرادرک میکند…؟؟!…؟؟!!


fateme
ساعت16:22---25 خرداد 1392
خیلـــــــــ قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 25 / 3 / 1398برچسب:عاشقم,ساعت13:26توسط haniye | |